Vydavatelství Mladá fronta existuje na trhu od roku 1945 a své dobré jméno staví na mnohaleté zkušenosti, profesionalitě a dynamickém rozvoji.
Vlajkovou lodí vydavatelství je týdeník Euro – nejprodávanější titul soustředěný na byznys a byznysmeny v České republice. Vychází každé pondělí, v elektronické verzi již v pátek večer. Součástí týdeníku je i jeden z největších českých ekonomických webů Euro.cz. Pod značkou Euro vychází i celá řada dalších specializovaných titulů.
Pod značkou týdeníku Euro se realizují také pravidelné odborné projekty divize Euro Hub. Odborné i společenské akce divize Euro Hub zahrnují Euro Business Breakfast, Euro Business Club, Euro Konference, Euro Regional, Euro pro export/Euro Regional pro export. Všechny akce návštěvníkům umožňují osobně potkávat odborníky a potenciální obchodní partnery z oblasti byznysu, politiky a ekonomiky http://www.setkani.euro.cz.
Vydavatelství Mladá fronta provozuje také odborný web Finance a dalších osmnáct specializovaných online titulů, jejichž počet neustále roste.
V roce 2010 byla založena divize Medical Services, která nabízí nejen kvalitní komplexní servis ve zdravotnictví, ale také tradiční a významné zdravotnické tituly.
Součástí vydavatelství je i divize Knihy, jež na trh ročně uvede kolem 200 nových titulů a patří tak mezi největší nakladatelství v zemi.
Portfolio vydavatelství Mladá fronta se od června 2017 významně rozšířilo o řadu titulů, především v segmentu auto-moto a také sportovních a hobby magazínů.
V divizi Dětské tituly začal vycházet nový časopis pro nejmenší děti Puntík.
Vydavatelství Mladá fronta svými produkty osloví 5 052 735 lidí v České republice.